התקשרו עכשיו 04-988-55-18

שמשונית היא, למעשה, PVC – בד חזק אשר מיוצר כיריעות גדולות וחזקות מאד. השמשונית מתאימה מאד להדפסה של מגוון סוגים של הדפסות, לרוב פרסומים גדולים, שלטים חשובים וכן הלאה.

הדפסת שמשונית

על שמשונית ניתן להדפיס כל דבר: קישוטי קיר למוסדות לימוד; מודעות רחוב גדולות ובולטות; פרסומים ושלטים מקומיים; ועוד, ככל העולה על דעתכם. הדפסת שמשונית מתאימה למטרות עיצוביות כמו גם למטרות פרסומיות, בעיקר מכיוון שהשמשונית אינה נהרסת בשמש או בגשם, והיא גם אינה נקרעת במהירות. גם לאורך זמן, המראה של שמשונית מודפסת יהיה נאה – ההדפסה על השמשונית אינה דוהה, כך שהיופי שלה נשמר במשך זמן רב מאד. התוצאה של הדפסת שמשונית היא יפה מאד, כך שהיא שימושית ונפוצה במיוחד, עבור מגוון סוגים של מטרות.

הדפסה על שמשונית – מחיר

יתרון נוסף של הדפסת שמשונית הוא המחיר. להדפסה על שמשונית מחיר זול יחסית לאפשרויות פרסום אחרות, כך שמדובר בהשקעה משתלמת מאד. ההדפסה עצמה זולה מאד, וגם בד השמשונית עצמו אינו יקר, כך שכל עסק יכול להרשות לעצמו פרסום על שמשונית, כל אירוע יכול לשווק את עצמו באמצעות הדפסת שמשונית וכל מוסד לימודים יכול לקשט את קירותיו או לקדם מבצעים ואירועים שונים בין כתליו באמצעות שמשונית מודפסת.

איפה מדפיסים על שמשונית?

הדפסת שמשונית היא עניין פשוט מאד, וכיום ניתן להדפיס על שמשונית כמעט בכל בית דפוס אשר מאפשר הדפסות גדולות. כמובן, מומלץ לברר באופן ספציפי בבית הדפוס שלכם אם קיימת אפשרות של הדפסת שמשונית, ומהו המחיר שלה. על מנת להשיג תוצאות טובות, מומלץ לבחור שמשונית חזקה ויציבה, ולוודא שההדפסה נעשית באמצעות מכשור מתקדם, אשר מבטיח תוצאות טובות שאינן דוהות לאורך זמן.

תפריט נגישות