התקשרו עכשיו 04-988-55-18

האם ידעתם שמעטפה שיש עליה לוגו צבעוני או ציור מושך, היא בעלת סיכויים גדולים הרבה יותר להיפתח? חשבו על זה. כמה פעמים קיבלתם הזמנות, מכתבים, פרסומות במעטפות, ומה מהם פתחתם? אנשים נוטים להתעניין יותר במה שמושך את העין, נראה טוב, צבעוני ומעניין. לכן, הדפסת מעטפות בעיצוב אישי יכולה לגרום לכם להשיג את המטרה שלכם הרבה יותר מהר – בין אם זה למשוך את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים, או לסקרן ולרגש מוזמנים לקראת אירוע מתקרב.

יכול מאוד להיות שלא הקדשתם כל כך הרבה מחשבה למעטפות מעוצבות בעבר. אנחנו תופסים אותן בתור פונקציונליות בלבד, שמכילות את המכתב, ההזמנה או הברושור, מדביקים עליהן בול וזורקים אותן לדואר בלי לחשוב יותר מדי. אנחנו אפילו לא מעלים על דעתנו שאחרי שהשקענו כל כך במה שבתוכה, יכול להיות שהמעטפה לא תיפתח כלל. אבל בפועל, המעטפה היא הדבר הראשון שהמקבל רואה. מדובר בגורם שיכריע האם התוכן שניסיתם להעביר יגיע ליעדו.

בלטו בין שאר המכתבים בתיבה

מנסים לשווק מוצר, לפרסם את העסק או להעניק שי ללקוחות שלכם? כדי לנצל את מלוא פוטנציאל השיווק של כלי שליחת המכתבים, תצטרכו להיות יצירתיים גם עם המעטפות. מעטפה בעלת צבע בוהק או מעניין, שילוב של דפוס מקורי או של לוגו החברה היא מהותית לחיזוק המותג. הדפסה על מעטפות היא פשוטה, זולה ומהירה, והשינוי שהיא מספקת יכול להיות עצום.

 

מזמינים אורחים לאירוע שלכם? חשבו על כמה אירועים אתם הייתם בהם בשנה האחרונה. כל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה מיוחד, מעניין, בלתי נשכח. האירוע לא מתחיל בפתח הכניסה לאולם, אלא כבר בהזמנה. המטרה שלכם היא לסקרן את המוזמן, ולשדר לו באמצעות כל פרט מה הוא הולך לחוות באירוע שלכם. הדפסת מעטפות במיוחד מאפשרת לכם לקחת את זה צעד קדימה. הרי כנראה שהשקעתם לא מעט בהזמנה עצמה, אל תתפשרו על מעטפות לבנות פשוטות ללא שום סמל. אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, ובמקרה הזה זה נכון במיוחד.

 

תנו ליצירתיות שלכם להתבטא. כשאתם מדפיסים מעטפות, השתמשו בגדלים בלתי קונבנציונליים, צבעים מושכים וסמלים בלתי רגילים. גם הדפסת מעטפות לעסק לא חייבת לכלול את הלוגו בלבד. בית הדפוס שלנו כאן באלקבץ כולל מחלקת אופסט, מחלקת דיגיטל, מחלקת גימור ושטנץ, מחלקת גימור, מחלקת כריכה וחיתוך ומחלקת גרפיקה. באלקבץ אנחנו דואגים להיות בחזית הטכנולוגיה והעיצוב כדי לספק ללקוחותינו מוצרי דפוס איכותיים, במחירים הוגנים ובעיצוב מושלם.

מחפשים הדפסה על מעטפות? זקוקים להכוונה מקצועית? פנו אלינו עכשיו ונשמח לעמוד לשירותכם.

תפריט נגישות